CRM nowej generacji:
wszystko o doskonałości procesów biznesowych
 

Bpm'online jest wiodącym dostawcą opartego na procesach oprogramowania do automatyzacji marketingu, sprzedaży i usług działającego w chmurze. Piękno i podstawową wartość produktów bpm'online stanowią nowatorskie procesy, które prowadzą użytkowników przez najbardziej skuteczne działania, aby przyspieszyć wyniki. Użytkownicy kochają atrakcyjny interfejs bpm'online za jego intuicyjność, brak zbędnych informacji, dzięki czemu koncentrują się na tym, co istotne.

Bpm'online został doceniony przez kluczowych analityków z branży, otrzymując wiele nagród

Bpm’online został nazwany liderem w The Forrester Wave™:
CRM Suites for Midsize Organizations w 2016.
Dodatkowo bpm’online został uznany jako Strong Performer
w The Forrester Wave™: Sales Force Automation Solutions, 2017,
The Forrester Wave™: Lead-To-Revenue Management Platform Vendors w 2016;
oraz The Forrester Wave™: Customer Service Solutions For Midsize Teams w 2017
oraz uznany w The Forrester Wave™: Dynamic Case Management, Q1 2016.

Bpm’online został oznaczony jako “Challenger” w Gartner Magic Quadrant dla Sales Force Automation w 2017 oraz Gartner Magic Quadran w kategorii CRM Lead Management w 2017; został wyróżniony w Gartner Magic Quadrant za CRM Customer Engagement Center w latach 2017, 2016, 2015 oraz rozpoznany w Gartner Magic Quadrant for Intelligent Business Process Management Suites w 2017.

Nucleus Research konsekwentnie umieszczał bpm'online w grupie liderów w raporcie Nucleus CRM Technology Value Matrix 1H za rok 2017 za niespotykaną elastyczność w natychmiastowym modyfikowaniu procesów.

Ovum, jedna z wiodących światowych firm badawczych i doradczych , wymienia bpm'online w najnowszym badaniu Ovum CRM Decision Matrix wśród 10 najlepszych na świecie producentów CRM . Bpm'online został doceniony za podejście ukierunkowane na proces i intuicyjną platformę.

CRM Magazine, wiodący magazyn w branży, określił bpm'online jako Lidera w kategorii Enterprise CRM Suite and Midmarket CRM podczas przyznawania nagród CRM Market Awards 2017. To już trzeci rok z rzędu, kiedy bpm'online trafia na listę liderów w kategorii Midmarket CRM Suite, imponując swoimi wynikami.

Bpm'online zdobył nagrodę Gold Stevie® w kategorii Best Relationship Management Solution of the Year. W 11. edycji International Business Awards zwycięzcy zostali wybrani spośród ponad 3500 nominowanych.

Klient bpm'online Quint Wellington Redwood Group został zwycięzcą 2017 ROI Awards za zwrot inwestycji w wysokości 1566% po wdrożeniu bpm'online CRM.

W 2015 roku po raz drugi z rzędu bpm'online został laureatem nagrody ISM Top 15 CRM przyznawanej przez ISM Inc., Customer-Centric Strategic Advisors. Firma jest uznawana za lidera w branży CRM.

Bpm'online otrzymał nagrodę 2015 CRN® Enterprise App Award za aplikację mobilną . Aplikacja mobilna Bpm'online została doceniona przez zespół redakcyjny CRN dzięki kombinacji czynników takich jak funkcjonalność, Przydatność do realizacji zadań, łatwość użycia, innowacyjność oraz potencjalną wartość dla dostawców rozwiązań, ich klientów i rynku.

Bpm'online ma zaszczyt być laureatem europejskich IT & Software Excellence Awards 2013 – ogólnoeuropejskiej imprezy dla sektora IT, ISV i Telekomunikacji.

Bpm'online został zwycięzcą CRM Watchlist 2016 razem z innymi najlepszymi światowymi producentami CRM.

Tysiące firm na świecie używa produktów bpm’online

 

Czternaście lat temu bpm'online rozpoczął działalność jako mały europejski startup z 5 osobami na pokładzie bez zewnętrznego finansowania i kapitału inwestycyjnego. Dziś jesteśmy globalną firmą zajmującą się oprogramowaniem z biurami na całym świecie i zespołem zaangażowanych profesjonalistów poświęcających się tworzeniu nieskazitelnego produktu.

Katherine Kostereva, partner i prezes w bpm'online

Tworzymy produkty, które pomagają firmom w zarządzaniu pełnym procesem z udziałem klienta: od potencjalnego klienta do zamówienia, a następnie bieżącej obsługi

 

Holistyczne wielokanałowe oprogramowanie do zarządzania marketingiem, wspomagane przez nowatorskie procesy i najlepsze praktyki, aby uzyskać doskonałość w generowaniu popytu

 

CRM oparty na chmurze z niecodziennymi procesami sprzedaży, które umożliwiają naszym klientom przejąć kontrolę nad pełnym procesem z udziałem klienta — od generowania leadów do powtórzonej sprzedaży

 

Innowacyjne oprogramowanie działu pomocy technicznej z najlepszymi procesami zapewniającymi doskonałą obsługę klienta

Przyjrzyj się bliżej,
co bpm'online oferuje Tobie

 

Nowatorskie
procesy

 

Produkty bpm'online to zbiór najlepszych procesów dla marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Gotowe do użycia procesy prowadzą użytkowników przez najbardziej skuteczne działania i sprawiają, że łatwo rozpoczniesz korzystanie z systemu i wykorzystasz najlepsze branżowe praktyki w swojej pracy.

Pełny wgląd
w procesy klienta

 

Bpm'online zapewnia zarządzanie pełną obsługą klienta. Łączenie marketingu, sprzedaży i obsługi klienta pozwala firmom skutecznie zarządzać każdym etapem interakcji z klientami.

Angażujący interfejs,
który użytkownicy kochają

 

Aplikacje bpm'online mają angażujący interfejs i „społecznościowy” wygląd, co sprawia, że praca z programem jest łatwa i zapewnia wzrost liczby użytkowników.

Zobacz jak to działa* *Nie wymaga karty kredytowej
Aktualności

Najnowsze informacje firmowe, informacje prasowe i wydarzenia

Odwiedź stronę >

Community

Cenne źródło wymiany pomysłów i najlepszych praktyk

Odwiedz stronę >

Wgląd

Filmy, artykuły, opracowania, e-booki, blog i wiele więcej

Odwiedź stronę >