Potężny CRM przeznaczony dla banków detalicznych i korporacyjnych a także dla instytucji finansowych do zarządzania pełnym procesem sprzedaży i zwiększenia zadowolenia klienta.
 
Kampanie
Zarządzanie leadami
Zarządzanie szansą sprzedaży
Wystawianie produktów
Obsługa klienta

Proces sprzedaży end-to-end klienta

Zapewniaj wyjątkową obsługę klientów przy jednoczesnej poprawie wydajności operacyjnej. Personalizuj komunikację i zarządzaj wnioskami klientów za pomocą wstępnie zdefiniowanych procesów – od początkowej prośby o informacje do utrzymywania konta klienta. Zmaksymalizuj cross-selling i up-selling, oceń satysfakcję klientów i zarządzaj każdym etapem interakcji z klientami szybko i skutecznie.

Nowatorskie procesy dla banków

Bpm'online oferuje najlepsze nowatorskie rozwiązania do zarządzania operacjami klientów w bankowości indywidualnej i korporacyjnej. Gotowe do użycia procesy poprowadzą użytkowników przez najbardziej skuteczne działania i sprawią, że będzie łatwo zacząć pracę z nowym systemem.

Interfejs, który użytkownicy kochają!

 

Interfejs bpm'online oferuje widok znany z mediów społecznościowych, który sprawia, że pracuje się przyjemnie i intuicyjnie, a użytkownicy nie potrzebują długich szkoleń. System oferuje łatwy dostęp do wszystkich potrzebnych narzędzi i informacji na dowolnym urządzeniu: telefonie, tablecie lub laptopie.