Administracja rządowa

Zwiększ efektywność operacyjną, zapewnij wyjątkowy poziom usług obywatelom, centralizuj dane i zwiększaj przejrzystość z bpm'online's dla administracji

Prośba o prezentację demo

Rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientem do budowania relacji skoncentrowanych na obywatelach

Bpm'online oferuje branżowe rozwiązanie CRM, które umożliwia instytucjom rządowym usprawnienie kluczowych procesów biznesowych i ulepszenie obsługi klienta. Organizacje rządowe wykorzystują bpm'online CRM, aby wychodzić naprzeciw oczekiwaniom obywateli epoki cyfrowej i organizacji, jak również do usprawnienia zarządzania danymi, wymiany informacji i współpracy różnych wydziałów.

  • Ujednolicona i bezpieczna baza danych do zarządzania poufnymi danymi

    Kompleksowa baza danych CRM pozwala na utrzymanie pełnej historii wszystkich wiadomości w jednym miejscu:

    • Zarządzanie kontami i kontaktami
    • Historia interakcji i komunikacji
    • Inteligentne wyszukiwanie duplikatów i scalanie, aby utrzymać aktualność danych
    • Pełna historia interakcji z klientami
    • Ujednolicona baza danych z szybkim i wygodnym dostępem do usług i informacji
    • Integracja danych z różnych źródeł i kanałów
    • Wzbogacanie danych za pośrednictwem mediów społecznościowych
  • Zaawansowane zarządzanie sprawami

    Bpm'online oferuje zestaw narzędzi do efektywnego zarządzania przypadkami i wnioskami klientów::

    • Kompleksowe, wieloetapowe zarządzanie sprawami dla wielu organizacji w wykorzystaniem kolejek, wytyczania i eskalacji
    • Przydzielanie spraw zależnie od umiejętności i roli
    • Monitorowanie statusu i czasu trwania sprawy
    • Funkcjonalność next-best-action ze wsparciem decyzji w czasie rzeczywistym
    • Wstępnie zdefiniowane reguły biznesowe dla zarządzania sprawami i ich rozwiązywania, w tym automatyczne rozstrzygnięcia dla niektórych kategorii reguł eskalacji
    • Firmowa sieć społecznościowa z aktywnym strumieniem społecznościowym
  • Zintegrowany kanał komunikacji

    Wykorzystaj zintegrowany kanał komunikacji dla personelu, obywateli i organizacji partnerskich:

    • Narzędzia do skutecznego angażowania obywateli przy pomocy różnych kanałów: www, media społecznościowe, czat, e-mail, telefonia komórkowa, telefon stacjonarny, komunikacja bezpośrednia
    • Dostęp zdalny za pomocą urządzeń mobilnych
    • Firmowa sieć społecznościowa do śledzenia najnowszych aktualizacji i powiadomień: projektów, spraw, wniosków lub nawet kontaktów z różnych kanałów
  • Zarządzanie projektami i współpracą

    Narzędzia do efektywnej współpracy nad projektami, ustalaj terminy, zarządzaj kosztami i przypisuj zadania do pracowników i zespołów:

    • Zdolności do planowania obciążeń, wdrażania procesów biznesowych, aby przypisywać zadania i zasoby
    • Obliczanie opłat opartych na stawkach pracowników wewnętrznych i zewnętrznych
    • Automatyczne obliczanie kosztów usług z możliwością śledzenia wszystkich dodatkowych wydatków i analizowania rentowności projektu
    • Wszechstronne narzędzia do ustalania przepływu pracy i współpracy do poprawy koordynacji między urzędnikami, przedstawicielami i organizacjami partnerów
    • Możliwość współpracy w celu pomocy lokalnym agencjom w synchronizacji w celu rozstrzygania petycji obywateli
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi

    Użyj bpm'online, aby zachować wszystkie informacje o swoich pracownikach i zespołach w jednym miejscu:

    • Narzędzia do tworzenia i obsługi komplentej bazy danych pracowników
    • Przyjazny dla użytkowników harmonogram zespołów
    • Działania personelu, obciążenia i monitorowanie ról projektu
    • Monitorowanie aktywności, obciążenia i ról wypełnianych przez pracowników
  • Zarządzanie procesami biznesowymi

    Zautomatyzuj kluczowe procesy biznesowe z bpm'online:

    • Zautomatyzowane procesy zarządzania sprawami, nowatorskie procesy
    • Zautomatyzowane procesy wystawiania licencji, zatwierdzania wniosków
    • Zarządzanie procesami ukierunkowanyi na klienta i zadaniami zaplecza firmy
    • Automatyzacja rutynowych czynności i przepływu pracy
    • Przyjazny dla użytkownika kreator wizualny procesów do projektowania i optymalizacji procesów
  • Usprawniona obsługa klienta

    Zapewnij bardziej efektywną i skuteczną obsługę dzięki dokładnemu i kompletnemu obrazowi klienta:

    • Automatyzacja centrum kontaktu
    • Zarządzanie zintegrowanym kanałem obsługi
    • Zarządzanie poziomem obsługi: indywidualne podejście do każdego obywatela dzięki segmentacji i przypisaniu odpowiedniego poziomu obsługi dla każdego segmentu
    • Zautomatyzowane zarządzanie korespondencją
    • Panele kontrolne analityki obsługi
  • Zaawansowane zarządzanie dokumentami i wiedzą

    Zarządzanie dokumentacją i wiedzą do organizowania i łatwego pobierania krytycznych informacji:

    • Zarządzanie szablonami, kategoriami dokumentów z opcją, aby włączyć kontrolę wersji
    • Zarządzanie funkcjami dokumentu, aby określić typ dokumentu i powiązać go z obywatelem, przypadkiem, itp.
    • Zautomatyzowany wielowarstwowy proces recenzowania i zatwierdzania
    • Natychmiastowy dostęp do centralnej biblioteki przechowującej informacje, w tym opisy praktyk, zalecenia, szablony dokumentów, itp.
    • Historia zatwierdzeń i chronologia działań dla każdego dokumentu; relacje pomiędzy dokumentami; kontrole wersji
    • Możliwości zarządzania uprawnieniami usług i SLA

Skontaktuj się z nami i pozwól zademonstrować, jak Twoja firma może skorzystać z zalet systemu CRM bpm’online