Bpm’online został nazwany liderem w Nucleus CRM Technology Value Matrix

Friday, November 3, 2017
News

Po raz drugi w tym roku bpm'online został uznany za lidera w  Nucleus CRM Technology Value Matrix.

Bpm’online, oferującąy  platformę enterprise  dla CRM i zarządzania procesami biznesowymi, ogłosił dzisiaj, że jego platforma została po raz kolejny kolejny uznana liderem przez CRM Technology Value Matrix, 2H2017.

Postęp technologiczny i innowacje przyspieszają tempo rozwoju i konkurencję na rynku CRM. W rezultacie czynnikiem decydującym i wyróżniającym w tym roku w raporcie  CRM Value Matrix stała się możliwość sprzedaży w „social media”, funkcjonalności mobilne i dedykowane rozwiązania branżowe.

CRM Technology Value Matrix w Nucleus Research ocenia zdolność dostawców CRM do wprowadzania innowacji w trzech głównych filarach: sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta. Firmy oceniające rozwiązania CRM wyróżniają dwa różne kryteria: funkcjonalność i użyteczność oraz oceniają  aplikacje pod kątem wbudowanej inteligencji, rozwoju mobilnego, Internet of Things (IoT) oraz inwestycji w tworzenie przyjaznych dla użytkownika funkcji.

Bpm’online jest przekonany, że został wyróżniony w tegorocznym raporcie  CRM Technology Value Matrix dzięki swojej zdolności do dostarczania wysokiej jakości produktów i wyjątkowej wartości swoim klientom,  poprzez ciągły rozwój funkcjonalności oraz  użyteczności. Jak zauważono w raporcie "potężne możliwości modelowania procesów biznesowych (BPM) oraz nowe narzędzia do przyspieszenia otrzymania wartości ułatwiają szybkie dostosowanie rozwiązania do potrzeb biznesowych, przy jednoczesnym wspieraniu funkcji CRM charakterystycznych dla ich działalności. "

"Dążymy do maksymalizacji wartości i zapewnienia rzeczywistego zwrotu z inwestycji naszym klientom, dlatego nieustannie inwestujemy w rozwój zaawansowanej technologii, prawdziwie inteligentnego rozwiązania CRM. To dla nas zaszczyt, że jesteśmy doceniani przez wiodącą firmę zajmującą się badaniami technologicznymi, ponieważ naszym podstawowym celem jest przyspieszenie innowacji – jest to  największa nagroda dla całego zespołu bpm'online "- powiedziała Katherine Kostereva, CEO i  Managing Partner w  bpm’online.

Dowiedz więcej o wyróżnieniu bpm’online CRM >>

Poproś o pełny raport Nucleus Research >>

O bpm’online 
Bpm'online zapewnia unikalną synergię technologii BPM i CRM w  sprzedaży, marketingu, usługach , aby umocnić organizacje w celu  przyspieszenia realizacji jej strategii. Piękno i jednocześnie najważniejsza  wartość produktów bpm'online, to możliwość szybkiej zmiany procesów i unifikacja zagadnień  marketingu, sprzedaży i usług w ramach jednej platformy. Użytkownicy kochają  angażujący interfejs bpm'online   znany z mediów społecznościowych, który pozbawiony jest zbędnych elementów aby skupić się na tym, co istotne. Firma obsługuje już tysiące klientów na całym świecie.

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę www.bpmonline.com

 

O Nucleus Research
Nucleus Research jest  globalnym dostawcą badawczo-rozwojowych badań i doradztwa technologicznego, które zapewniają rzeczywisty wgląd w maksymalizację wartości technologii. Aby wiedzieć więcej odwiedź stronę www.nucleusresearch.com