Bpm'online wprowadza istotną aktualizację platformy enterprise i zarządzania procesami biznesowymi w CRM

Wednesday, September 27, 2017
News
Bpm'online wprowadza istotną aktualizację platformy enterprise i zarządzania procesami biznesowymi w CRM

Aktualizacja oprogramowania w wersji 7.11 zawiera ponad 200 usprawnień zaprojektowanych w celu przyspieszenia czasu realizacji przyjętej w firmie strategii

Bpm'online, zapewniająca najbardziej elastyczną platformę dla średnich i dużych przedsiębiorstw w celu optymalizacji procesów sprzedaży, marketingu i serwisu, ogłosiła dzisiaj publikację ważnej aktualizacji swojej inteligentnej platformy CRM i BPM. Najnowsza wersja platformy bpm'online, 7.11, zawiera ponad 200 ulepszeń i aktualizacji zaprojektowanych w celu przyspieszenia czasu realizacji  i zmniejszenia istniejących niedogodności.

Najważniejsze aktualizacje wersji 7.11, które mają pomóc firmom przyspieszyć realizację ich  strategii, obejmują następujące ulepszenia:

Nowe funkcje automatycznego uczenia się  i algorytmy predykcyjne są teraz  wbudowane w celu oferowania użytkownikom odpowiednich informacji i automatyzacji w określonym kontekście, w oparciu o analizę danych historycznych. Oznacza to, że platforma może tworzyć inteligentne rekomendacje dla szerokiej gamy aplikacji biznesowych, od automatycznej identyfikacji potrzeb klienta w zakresie określania kategorii szansy lub przewidywania najlepszego konsultanta do rozwiązania otwartej sprawy. Wpłynie to na ograniczenie ręcznych analiz i skoncentrowanie się na podejmowaniu właściwych decyzji i generowaniu kolejnych działań.

Zmodernizowany mechanizm kampanii sprawia, że automatyzacja procesów marketingowych jest prosta i niezwykle szybka. Nowy projektant kampanii, z ulepszonym interfejsem, pozwala użytkownikom zaprojektować najbardziej spersonalizowane kampanie, skonfigurować złożone rozgałęzienia w oparciu o różne kryteria i stworzyć wiele warunków wejścia i wyjścia dla uczestników kampanii.

 

Rozszerzone możliwości BPM i Case Management zapewniają usprawnioną automatyzację procesów. Najważniejsze aktualizacje obejmują możliwość uruchamiania procesów dla wybranych rekordów w dowolnej sekcji lub szczegółach systemu, możliwości dogłębnej konfiguracji reguł i warunków przejścia między etapami sprawy, narzędzia do bezproblemowego śledzenia wszystkich zadań związanych z procesem biznesowym oraz dostępność nowych wstępnie ustawione elementy w projektach BPM i Case Management.

Udoskonalenia aplikacji mobilnych obejmują rozszerzone funkcje filtrowania, a także ulepszone, dostosowywane powiadomień przeznaczone do powiadamiania użytkowników o zdarzeniach, aktualizacjach systemu i innych.

Integracja z "bpm'online marketplace" za pomocą jednego kliknięcia umożliwia użytkownikom łatwą instalację lub dodawanie szerokiej gamy aplikacji, dodatków lub szablonów procesów bezpośrednio z bpm'online marketplace.

"Firmy są pod ogromną presją ze strony klientów i konkurencji, aby zmieniać i dostosowywać się w coraz szybszym tempie" - powiedziała Katherine Kostereva, CEO,  Managing Partner w bpm’online. " Dostarczona aktualizacja  bpm'online koncentruje się na inteligentnej automatyzacji i głębszej integracji, przyspieszając tempo zmian dla wszystkich naszych klientów, umożliwiając organizacjom szybszą realizację".

 Aby uzyskać więcej informacji o bpm’online w wersji 7.11, kliknij w link,. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej zapisz się na webinarium, które odbędzie się 28 września o godzinie 2.00 PM ET klikając w link  

Aby zacząć bezpłatnie korzystać z systemu bpm’online  kliknij  w link.