Bpm’online przesuwa się do “Challengers Quadrant” w 2017 w Gartner Magic Quadrant dla CRM Lead Management

Thursday, September 7, 2017
News
Bpm’online przesuwa się do “Challengers Quadrant” w 2017 w Gartner Magic Quadrant dla CRM Lead Management

Bpm'online, która zapewnia wyjątkową synergię technologii BPM i CRM w procesach  sprzedaży, marketingu, serwisu, w celu umożliwienia organizacjom przyspieszenie realizacji strategii, z radością ogłasza, że została doceniona i przeniosła  się na pozycję „Challengers” w najnowszym Gartner Magic Quadrant dla CRM Lead Management w zakresie „Kompletność Wizji i Zdolność do Wykonania. "

Według Gartnera: "Rynek aplikacji do zarządzania potencjalnymi klientami CRM wzrósł w 2016 r. o  21,4%, przy czym największe wzrosty zanotował rynek B2B oraz firmy sprzedające towary i usługi B2C, które wymagają złożonych decyzji o zakupie ... W wielu przypadkach działy marketingowe stają się coraz bardziej złożone , dlatego potrzebne są bardziej niezawodne rozwiązania, aby zapewnić optymalne kontakty z zespołami sprzedaży. "

Gartner ocenił 15 dostawców, a tylko dwóch z nich znalazło się w kwadrancie „Challengers” . Bpm'online jest przekonany, że jego uznanie w tegorocznym Magic Quadrant dla CRM Lead Management opiera się na unikalnej ofercie - solidnym CRM opartym na procesach, zaprojektowanym w celu integracji marketingu, sprzedaży i usług na jednej platformie.

Z kolejną generacją produktu  i dużą bazą klientów bpm'online stał się sprawdzoną alternatywą dla obecnych na runku graczy. Klienci Bpm'online doceniają wartość, jaką uzyskują dzięki rozszerzonym możliwościom zarządzania procesami biznesowymi oraz możliwość automatyzacji wszystkich procesów zarządzania potencjalnymi klientami w jednej aplikacji. Wyposażony w inteligentne funkcje, które pomagają marketerom osiągać lepsze wyniki dzięki efektywnemu zarządzaniu zasobami marketingowymi, projektowaniu i realizacji kampanii, zarządzaniu leadem i spersonalizowanej komunikacji, bpm'online zapewnia prawdziwą innowację i doskonałość.

"Uważamy, że dokonanie tak istotnej zmiany w  porównaniu do raportu Gartnera z 2016 roku  jest prawdziwym potwierdzeniem naszej misji wspierania organizacji w przyspieszeniu realizacji ich  strategii" - powiedziała Katherine Kostereva, CEO i Managing Partner w bpm’online. "Jesteśmy podekscytowani faktem, że otrzymaliśmy to uznanie od jednej z najbardziej renomowanych firm badawczych na świecie, która naszym zdaniem potwierdza naszą wyjątkową zdolność dostarczania kompleksowych inteligentnych rozwiązań do zarządzania kompleksowym procesem zarządzania leadami."

Bpm’online marketing, jest  inteligentnym , wielokanałowym oprogramowaniem do zarządzania marketingiem, oferuje wszechstronne możliwości i gotowe do użycia procesy najlepsze praktyki, które umożliwiają firmom osiągnięcie doskonałości w generowaniu popytu. Wspierany przez solidny silnik BPM, bpm'online pomaga organizacjom skutecznie zarządzać potencjalnymi klientami od pierwszych etapów pozyskiwania klientów do pielęgnowania potencjalnych klientów aż do przekazania do sprzedaży. Dzięki temu zespoły sprzedaży mogą współpracować z najbardziej wykwalifikowanymi i gotowymi do sprzedaży potencjalnymi klientami.

Umieszczenie bpm’online w  the Magic Quadrant dla CRM Lead Management jest najnowszym uznaniem Gartnera . Wcześniej w tym samym roku  bpm'online został uznany jako “Challenger” w  Gartner’s July 2017 Magic Quadrant for Sales Force Automation i uznany w majowym  2017 Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center.

Cały raport  Magic Quadrant for CRM Lead Management jest dostępny w  Gartner.com (wymaga aktywnej subskrypcji)

Rozpocznij bezpłatny okres próbny nagradzanego systemu bpm’online CRM >> 

  1. Gartner, Magic Quadrant Magic Quadrant for CRM Lead Management, 22 August 2017

Zastrzeżenie: Gartner nie popiera żadnego sprzedawcy, produktu lub usługi przedstawionego w swoich publikacjach badawczych i nie zaleca użytkownikom technologii wybrania tylko tych dostawców, którzy mają najwyższe oceny lub inne oznaczenia. Publikacje badawcze Gartnera składają się z opinii organizacji badawczej Gartnera i nie powinny być interpretowane jako stwierdzenia faktów. Gartner zrzeka się wszelkich gwarancji, wyrażonych lub domniemanych, w odniesieniu do tych badań, w tym wszelkich gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.

O bpm’online
Bpm'online zapewnia unikalną synergię technologii BPM i CRM w  sprzedaży, marketingu, usługach , aby umocnić organizacje w celu  przyspieszenia realizacji jej strategii. Piękno i jednocześnie najważniejsza  wartość produktów bpm'online, to możliwość szybkiej zmiany procesów i unifikacja zagadnień  marketingu, sprzedaży i usług w ramach jednej platformy. Użytkownicy kochają  angażujący interfejs bpm'online   znany z mediów społecznościowych, który pozbawiony jest zbędnych elementów aby skupić się na tym, co istotne. Firma obsługuje już tysiące klientów na całym świecie

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę www.bpmonline.com