Bpm'online został uznany przez niezależnych ekspertów za „Strong Performer” wśród 10 najważniejszych rozwiązań dla obsługi klienta dla średnich zespołów

Thursday, July 20, 2017
News
Bpm'online został uznany przez niezależnych ekspertów za „Strong Performer” wśród 10 najważniejszych rozwiązań dla obsługi klienta dla średnich zespołów

Raport stwierdza, że "bpm'online współgra z usługą opartą na procesach ..."

Bpm’online, który zapewnia wyjątkową synergię technologii BPM i CRM, umożliwiając organizacjom przyspieszenie realizacji ich strategii z radością informuje, że został uhonorowany  w Forrester Wave ™: Rozwiązania dla obsługi klienta dla średnich zespołów, II kw. 2017 r. przez Forrester Research.

Uznanie jako „Strong Performer” w tej prestiżowej rywalizacji zostało poprzedzone znaczącymi inwestycjami bpm'online w rozwój oferty serwisowej, wyposażonej w inteligentne narzędzia zapewniające wyjątkowo spersonalizowane wrażenia klientów i umożliwiające płynne operacje serwisowe. Dzisiaj bpm'online zapewnia tysiącom organizacji z różnych branż zaawansowane narzędzia do usprawniania całych procesów i powtarzalnych operacji, a jednocześnie umożliwia konsultantom  podejmowanie decyzji opartych na danych dzięki bardziej inteligentnym procesom.

W ramach oceny Forrester Wave 10 najważniejszych dostawców rozwiązań dla obsługi klienta dla średniej wielkości organizacji oceniono na podstawie 34 kompleksowych kryteriów podzielonych na trzy kategorie: aktualną ofertę, strategię i obecność na rynku. Raport pokazuje, w jaki sposób każdy dostawca mierzy i pomaga specjalistom ds. opracowywania i dostarczania aplikacji (AD & D) w doborze odpowiedniego partnera do swoich inicjatyw w zakresie obsługi klienta.

W raporcie stwierdzono , że "[bpm'online] ma na celu umożliwienie firmom wspierania klientów w ich „podróżach” przy jednoczesnym dostosowywaniu się do nowych zachowań klientów. Produkt dedykowany do obsługi klienta jest częścią większego zestawu CRM zbudowanego na tej samej platformie bazowej". Ponadto raport stwierdza, że "sercem produktu jest silnik do zarządzania procesami biznesowymi, który umożliwia klientom modelowanie, wdrażanie i optymalizację obsługi klienta w prosty sposób. Predykcyjne metody analityczne wspierają najlepsze scenariusze działania ".

"Średniej wielkości i duże organizacje preferują bpm'online ze względu na możliwość dostarczania inteligentnego, przyjaznego dla użytkownika produktu, który umożliwia działom usługowym  osiągnięcie niezwykłych wyników niezależnie od kanału. Uważamy, że pozycja Bpm'online w rankingu  Forrester w Customer Service Solutions Wave potwierdza czas i wysiłek wkładany w dostarczanie najlepszych technologii dla naszych klientów "- powiedziała Katherine Kostereva, CEO i Managing Partner of bpm'online.

Sprawdzone rozwiązania w najlepszych aplikacjach w bpm'online prowadzą użytkowników poprzez najbardziej skuteczne działania i kroki w celu zapewnienia płynnej i spersonalizowanej obsługi klienta. Inteligentne narzędzia Bpm'online umożliwiają konsultantom wyjście poza rutynowe zadania do interakcji z klientami, które wymagają głębszego wglądu i analizy, aby zapewnić spójne wrażenia klientów w najbardziej odpowiednich kanałach. Ponadto bpm’online  service  zapewnia silną konwergencję technologii BPM i Case Management, co pozwala organizacjom skutecznie zautomatyzować zarówno usystematyzowane, jak i nieustrukturyzowane procesy serwisowe, które wymagają bardziej kreatywnego i dynamicznego podejścia. Oprócz możliwości korzystania z  bpm'online service  klienci bpm'online mogą również korzystać z nagradzanych rozwiązań  marketingowych  i  sprzedażowych   bpm'online, które są dostępne na jednej platformie.

Przetestuj za darmo nagradzane rozwiazanie bpm’online service >>

Cały raport jest dostępny na stronie  Forrester.com (wymagana subskrypcja).

O bpm’online 
Bpm'online zapewnia unikalną synergię technologii BPM i CRM w  sprzedaży, marketingu, usługach , aby umocnić organizacje w celu  przyspieszenia realizacji jej strategii. Piękno i jednocześnie najważniejsza  wartość produktów bpm'online, to możliwość szybkiej zmiany procesów i unifikacja zagadnień  marketingu, sprzedaży i usług w ramach jednej platformy. Użytkownicy kochają  angażujący interfejs bpm'online   znany z mediów społecznościowych, który pozbawiony jest zbędnych elementów aby skupić się na tym, co istotne. Firma obsługuje już tysiące klientów na całym świecie.

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę www.bpmonline.com