CRM dla farmacji

Twórz silniejsze relacje z klientami oraz odnoś sukcesy w angażowaniu uwagi klienta z bpm’online dla branży farmaceutycznej

Prośba o prezentację demo

Rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientem umożliwiające wzniesienie troski o pacjenta na jeszcze wyższy poziom

Bpm'online oferuje rozwiązanie CRM, które umożliwia firmom farmaceutycznym i naukowym automatyzację branżowych procesów biznesowych oraz poprawę obsługi klienta. Wykorzystaj bpm'online CRM, aby zautomatyzować procesy i zwiększyć przychody poprzez wzmocnienie zespołów terenowych za pomocą narzędzi planowania działalności cyklicznej, marketingu, sprzedaży i kompleksowej analizy.

  • Ujednolicona baza danych klienta

    Kompleksowa baza danych systemu CRM pozwala na zachowanie kompletnej historii wszystkich interakcji z klientem w jednym miejscu.

    • Zarządzanie kontami i klientami
    • Historia interakcji i komunikacji
    • Stosunki między klientami
    • Wzbogacanie danych za pośrednictwem mediów społecznościowych
    • Inteligentne wyszukiwanie duplikatów i scalanie ich dla utrzymania aktualności danych
  • Skoordynowane kampanie i komunikacja marketingowa

    Bpm'online oferuje zestaw narzędzi do automatyzacji marketingu i promocji produktów farmaceutycznych.

    • Segmentacja i ukierunkowanie
    • Zarządzanie kampanią
    • Zarządzanie harmonogramem wydarzeń i grupą docelową
    • Zarządzanie zasobami marketingowymi
    • Narzędzia marketingu zamkniętej pętli
  • Zarządzanie kluczowymi klientami

    Zdobądź lepsze zrozumienie kluczowych klientów i skorzystaj z modelu sprzedaży opartego na ścisłych kontaktach z klientem.

    • Narzędzia do identyfikacji kluczowych klientów i utrzymania udanych kontaktów z podstawowymi i specjalistycznymi przychodniami, preferowanymi sieciami aptek, itp.
    • Opracuj strategie relacji i zaplanuj działania z każdym z kluczowych klientów
    • Wprowadź na rynek nowe produkty w krótszym czasie
    • Zmierz jakość relacji z każdym klientem
  • Planowanie aktywności cyklicznych

    Zaoszczędź czas i zwiększ wydajność wykorzystując cykliczne planowanie działalności.

    • Automatyczny harmonogram wizyt
    • Obliczanie liczby możliwych wizyt z uwzględnieniem harmonogramu i obciążenia przedstawicieli handlowych
    • Wstępnie skonfigurowane raporty i wykresy założonego planu w porównaniu z rzeczywistymi analizami wskaźników dla wyników zadań cyklicznych
  • Zarządzanie zasobami terenowymi

    Spraw, aby Twoi pracownicy w terenie pracowali wydajniej, zapewniając im mobilny dostęp do kluczowych informacji niezależnie od miejsca i czasu.

    • Dostęp do pełnej bazy danych klientów
    • Automatyczny harmonogram wizyt
    • Planowanie trasy
    • Możliwość wyświetlania lokalizacji geograficznej (map, GPS albo GSM)
    • Tryb offline
  • Planowanie sprzedaży i zarządzanie procesem sprzedaży

    Wzmocnij wysiłki sprzedaży z pomocą istotnych informacji na temat planów sprzedaży i kanałów dystrybucji.

    • Możliwość automatyzacji procesów w danej branży
    • Narzędzia automatyzacji sprzedaży do zachowania elastyczności w planowaniu sprzedaży i ciągłego monitorowania realizacji planu
    • Ujednolicona baza danych produktów z szczegółowym opisem dla każdego leku, która może służyć do planowania sprzedaży, zarządzania cenami, rozwoju segmentu produktów, itp.
    • Automatyczny import danych, aby analizować wyniki pracy z dystrybutorami i siecią aptek
  • Ulepszona obsługa klienta

    Zapewnij bardziej efektywne i skuteczne usługi dzięki dokładnemu i kompletnemu obrazowi klienta we wszystkich kanałach.

    • Automatyzacja centrum kontaktu
    • Rejestrowanie spraw i przypisywanie przedstawicielowi pracy
    • Monitorowanie stanu sprawy i czasu jej rozwiązania
    • Zarządzanie zintegrowanym kanałem obsługi
  • Decyzje na podstawie danych i spostrzeżenia umożliwiające działanie

    Wykorzystaj różne narzędzia do analizy wyników i generowania raportów w czasie rzeczywistym.

    • Konfigurowalne interaktywne panele kontrolne dla uproszczenia analizy długoterminowych i krótkoterminowych wyników
    • Wstępnie skonfigurowane raporty branżowe do analizy: wizyt, planowanych vs aktualnych rezultatów, zadań cyklicznych, itp.
    • Konstruktor raportów
    • Narzędzia monitorowania KPI

Skontaktuj się z nami i pozwól zademonstrować, jak Twoja firma może skorzystać z zalet systemu CRM bpm’online