Handel detaliczny

Zautomatyzuj programy lojalnościowe klientów detalicznych o dowolnej złożoności, spraw aby każda interakcja z klientem była najwyższej klasy doświadczeniem dzięki bpm’online

Prośba o prezentacje demo

Dostarczaj najlepsze doświadczenie dla klienta, aby na nowo stworzyć handel detaliczny

Bpm'online oferuje niezawodne rozwiązania CRM z możliwością kompleksowej automatyzacji programów lojalnościowych sieci sprzedaży o dowolnej złożoności i uruchamianie kampanii marketingowych, których celem jest budowanie trwałych relacji z klientami. Aplikacje bpm'online pomagają uzyskać ujednolicony obraz klienta z różnych kanałów i jego historię zakupów. Dodatkowo pozwalają na zarządzanie kartami lojalnościowymi i regułami przetwarzania, opracowywania kampanii marketingowych i analizowania efektywności działań marketingu.

  • Automatyzacja marketingu

    Wykorzystaj rozszerzone możliwości automatyzacji marketingu z bpm’online:

    • Śledzenie i analiza potrzeb klienta oraz zachowań nabywczych: odwiedzone strony w witrynie, aktywność w mediach społecznościowych, odpowiedzi na kampanie e-mailowe, zakupy online w sklepach detalicznych, oceny i opinie
    • Segmentacja klientów oparta na demografii społecznej, geografii, zachowaniach nabywcy, zachowaniach i zainteresowaniach online, aby lepiej identyfikować i angażować każdy z segmentów klientów
    • Zautomatyzowane wielokanałowe kampanie ukierunkowane na każdy z segmentów, śledzenie wyników kampanii i ROI
    • Zarządzanie działaniami promocyjnymi, które napędzają sprzedaż (budżety promocyjne, granice czasowe, docelowi odbiorcy)
    • Zarządzanie zasobami marketingowymi
  • Skoordynowane programy i nagrody lojalnościowe

    Bpm’online oferuje zestaw narzędzi do sprzedaży detalicznej, aby uruchomić efektywne programy lojalnościowe:

    • Zarządzanie różnego rodzaju kampaniami lojalnościowymi / nagrodami: programy wydatkowe, programy punktowe, programy rabatowe, kupony, programy upominkowe, itp.
    • Zarządzanie wszystkimi aspektami istotnymi dla sukcesu programu lojalnościowego: przetwarzanie zasad, kart, premii, zwalczanie nadużyć
    • Zarządzanie przebiegiem przyznawania nagród: tworzenie reguł przetwarzania (naliczenia i wypłaty) dla różnych rodzajów kampanii, możliwość ustalania zasad przyznawania nagród dotyczących konkretnych produktów i segmentów klientów
    • Uruchamianie wielu programów jednocześnie
    • Uruchamianie programów współpracy dla różnych marek
  • Wydajne zarządzanie danymi klienta

    Zdobądź kompleksowe informacje o konsumencie, aby lepiej zrozumieć klientów i lepiej dopasować strategie zaangażowania do ich potrzeb:

    • Przechwytuj dane klienta, takie jak profile, listy życzeń, historie zakupów, informacje o programie lojalnościowym
    • Śledź i analizuj zainteresowania klienta oraz zachowania nabywcze
    • Wydajna segmentacja klientów
  • Doskonała obsługa

    Wznieś na wyższy poziom usługi oferowane klientom za pomocą inteligentnych narzędzi automatyzacji

    • Automatyzacja centrum kontaktów
    • Śledzenie wszystkich wniosków klientów z różnych źródeł
    • Automatyzacja procesów biznesowych end-to-end, aby zapewnić bezproblemową obsługę klienta

Skontaktuj się z nami i pozwól zademonstrować, jak Twoja firma może skorzystać z bpm'online CRM