Widok klienta 360°

  • Konto i zarządzanie kontaktami
  • Kompletność profilu
  • Segmentacja klientów
  • Interakcje i historia kontaktów
  • Wzbogacanie danych poprzez media społecznościowe
  • Szukaj i scal duplikaty
  • Analiza bazy klientów

Zbuduj 360-stopniowy obraz swoich klientów: stwórz jedną bazę danych wszystkich kont i kontaktów, z którymi pracujesz, przewiduj ich zachowania zakupowe i preferencje, aby zdobyć ich zaufanie. Z bpm'online jesteś w stanie zarządzać kompletnymi profilami klientów – w przypadku braku poszczególnych danych system proponuje, aby wysłać prośbę o uzupełnienie. Z łatwością znajdziesz klientów na Facebooku lub Twitterze i wzbogacisz ich profile w bpm'online za pomocą wstępnie wbudowanych funkcji integracji z mediami społecznościowymi.

Dzięki bpm'online sales możesz efektywniej zarządzać swoją bazą danych klientów – znajdować i eliminować duplikaty rekordów, przeprowadzać dokładną analizę, identyfikować najlepszych klientów, którzy mogliby wpływać na rozwój Twojej firmy. System śledzi każdą interakcje z kontem lub kontaktem, w tym spotkania i rozmowy telefoniczne, umowy, zamówienia i faktury. Bpm'online sales oferuje rozszerzone narzędzia segmentacji, by budować własne kategorie w oparciu o branżę, przychody, priorytet lub dowolny parametr, który wybierzemy. Konfigurowalne w bpm'online sales ddashboardy umożliwią śledzenie kluczowych wskaźników wydajności.

Widok klienta 360°

Narzędzia współpracy

  • Panel komunikacji
  • Zadania i kalendarz
  • E-mail
  • Rozmowy telefoniczne
  • Firmowa sieć społecznościowa
  • Analityka

Bpm'online sales oferuje solidne narzędzia do współpracy, które pobudzą wydajność Twojego zespołu:

Panel komunikacyjny: Wykonuj połączenia, zarządzaj wiadomościami e-mail, zatwierdzaj umowy i udzielaj się w firmowej sieci społecznościowej bezpośrednio z systemu.

Zadania i Kalendarz: Twórz osobiste lub grupowe zadania powiązane z kontaktami, szansami sprzedaży lub dokumentami. Synchronizuj zadania i kalendarz z Kalendarzem Google i Microsoft Exchange, aby otrzymywać powiadomienia i przypomnienia.

E-mail: Zarządzaj e-mailami ze wszystkich skrzynek pocztowych w jednym jednolitym środowisku  bpm'online sales dzięki integracji z MS Exchange i Gmail. E-mail może być powiązany z danym kontem, szansą sprzedaży, zamówieniem lub innym obiektem. SmartCloud pozwoli na rozszerzone połączenie pracy z potencjalnymi klientami, kontaktami, szansami sprzedażowymi lub innymi rekordami z bpm'online bezpośrednio z MS Outlook.

Połączenia: uzyskaj dostęp do kompletnej historii wykonanych połączeń w panelu komunikacyjnym, ustaw szybkie wybieranie połączenia, wykorzystaj możliwość nagrywania wykonywanych połączeń. Ponadto użytkownicy bpm’online mogą wykonywać w systemie połączenia głosowe albo wideo do innych użytkowników całkowicie bezpłatnie!

Firmowa sieć społecznościowa: Otrzymuj wiadomości i powiadomienia z różnych kanałów na temat najnowszych ofert, projektów lub kontaktów z możliwością „polajkowania” i skomentowania spływających wiadomości użytkowników.

Narzędzia współpracy

Zarządzanie procesami biznesowymi

  • Visual process designer
  • Kreator do szybkiego modelowania procesów
  • Nowatorskie procesy sprzedaży
  • Biblioteka procesów
  • Monitorowanie i analiza procesów

 

Wykorzystaj bpm'online sales  do modelowania procesówpoprzez wstępnie skonfigurowane elementy do tworzenia działań (zadań, połączeń telefonicznych i e-maili), pracy ze stronami, przetwarzania danych i uruchamiania usług zewnętrznych. Wystarczy wskazać kolejność działań i właścicieli, a bpm'online automatycznie stworzy odpowiedni diagram w BPMN. Najlepsze nowatorskie procesy w bpm'online sales pomogą Ci poznać i przekroczyć limity sprzedaży, uprościć codzienną rutynę oraz zwiększyć lojalność klientów.

Za pomocą bpm'online sales można zautomatyzować wszelkie procesy wewnętrzne – od zatwierdzenia dokumentów po złożone projekty z udziałem wielu zespołów. Monitorować i analizować wszelkie dane wykonanego procesu (czas trwania, średni czas realizacji, maksymalne i minimalne wartości, itd.) Za pomocą różnych zmiennych (właściciele, oddziały, linie produktów, etc.). Wizualizuj dane procesów za pomocą niestandardowych pulpitów, identyfikuj i eliminuj wąskie gardła w swoich procesach za pomocą dziennika procesu.

Zarządzanie procesami biznesowymi

Zarządzanie potencjalnymi leadami

  • Generowanie leadów
  • Kwalifikowanie leadów
  • Dystrybucja leadów
  • Przekazanie do sprzedaży
  • Analiza leadów

 

Generuj, przydzielaj i przekazuj leady wewnątrz systemu. Pozwól, by bpm'online automatycznie sprawdził dane, utworzył nowe kontakty i poprowadził Cię przez proces zarządzania leadami. Scalaj  duplikaty leadów, łącz z odpowiednimi kontami i kontaktami, wzbogacaj dane , aby być w pełni przygotowanym na kolejne procesy sprzedaży. Bpm'online sales pomaga w dystrybucji leadów w oparciu o zidentyfikowane potrzeby , profile  (geografia, przemysł, budżet), jak również bieżące obciążenie telemarketingu oraz zespołów sprzedażowych. Jeżeli lead nie został zakwalifikowany do sprzedaży, może zostać przydzielony do istniejącej kampanii marketingowej.

Przekaż swoje leady do sprzedaży – zarejestruj całą historię komunikacji zgodnie z procesem sprzedaży. Jeśli klient jest gotowy złożyć zamówienie, zainicjuj odpowiednie procesy biznesowe jednym kliknięciem. Wykorzystaj dashboardy do analizy statystyki leadów, takich jak ilość i jakość nowych leadów, współczynnik konwersji itd. Wszystko to pomoże Ci zwiększyć konwersję leadów w gotowe szanse sprzedaży.

Zarządzanie potencjalnymi leadami

Zarządzanie szansami sprzedaży

  • Śledzenie szans sprzedaży
  • Historia szansy sprzedaży
  • Nowatorskie procesy sprzedaży
  • Inicjacja sprzedaży
  • Kwalifikacja
  • Analizy potrzeb
  • Prezentacja
  • Opracowanie i przedstawienie propozycji
  • Negocjacje i strategia sprzedaży
  • Kontraktowanie

 

Zarządzaj wszystkimi możliwościami sprzedaży w bpm'online sales i określ taktykę dla każdej szansy sprzedaży, kluczowych decydentów, śledź konkurencję, analizuj jej mocne i słabe strony. Generuj prognozy sprzedaży z uwzględnieniem budżetu klienta, etapu szansy sprzedaży i prawdopodobieństwa. Śledź pełną historię każdej szansy sprzedaży, niezależnie od statusu: aktywności, maile, oferty, dyskusje, pliki i notatki.

Użyj najlepszych nowatorskich procesów zaprojektowanych dla firm sprzedażowych, by wykorzystać najlepsze doświadczenia dla rozszerzonego cyklu sprzedaży, a tym samym znacznie zwiększyć szanse menadżera sprzedaży na skuteczne zamknięcie transakcji. Użyj bpm'online sales do analizy wydajności firmy na każdym etapie szans sprzedaży – oceniaj konwersję pomiędzy etapami, porównuj planowaną sprzedaż przez poszczególnych przedstawicieli handlowych lub działy. System pozwoli Ci analizować dane do poziomu konkretnego etapu szansy sprzedażowej, aby zobaczyć liczbę szans na danym etapie i wielkość sprzedaży poszczególnych przedstawicieli handlowych. Opisane statystyki można generować bezpośrednio z poziomu bpm’online sales, który umożliwia również analizę kanałów dystrybucji.

Zarządzanie szansami sprzedaży

Zamówienia i faktury

  • Lista zamówień
  • Historia zamówień
  • Jedno okno do przetwarzania zamówienia
  • Harmonogram dostaw i płatności
  • Potwierdzenia zamówień
  • Faktury
  • Zamówienie i analiza faktur

 

Użyj bpm'online sales, aby łatwiej zarządzać zamówieniami – klasyfikuj je według typu kont, grupuj je  według etapów, budżetów, produktów lub usług, właścicieli, etc., twórz szablony harmonogramu dostaw. System pozwala śledzić pełną chronologię działań, dokumentów i komunikacji związaną z każdym konkretnym zamówieniem. Jedno okno do przetwarzania zamówienia umożliwia utworzenie zamówienia za pomocą gotowego do użycia szablonu, wybór produktów, które mają być dodane, oraz zafakturowanie klienta.

System umożliwia użytkownikom grupowanie produktów na podstawie materiałów, a także wystawianie faktur i umów zgodnie z harmonogramem dostaw. Użyj potwierdzenia procesu zamówienia lub z łatwością modyfikuj go zgodnie z własnymi potrzebami. Wystawiaj faktury przy użyciu standardowych szablonów w bpm'online sales.  System przypomina użytkownikowi o zbliżającej się dacie płatności. Możliwości analityczne systemu bpm’online pomogą Ci określić wąskie gardła w realizacji zamówień i zapewnią ich terminową realizację.

Zamówienia i faktury

Zarządzanie sprzedażą terenową

  • Zarządzanie pracownikami terenowymi
  • Zasady sprzedaży terenowych
  • Zamówienia zdalne

 

Zarządzaj swoimi pracownikami terenowymi za pomocą pojedynczego okna w bpm'online sales. Zobacz lokalizacje na mapie, monitoruj w czasie rzeczywistym wizyty za pomocą geo-tagów ze sprzedaży terenowej przedstawiciela handlowego, który odmeldowuje się w każdym z miejsc. Ustal zasady pracy „w terenie” z różnymi kategoriami odbiorców. System może szybko podpowiedzieć, jakie działania podjąć na danym etapie wizyty u klienta: zameldowanie się, monitorowanie towarów, demo, wybór produktu lub złożenie zamówienia. Każdy przedstawiciel handlowy może wpisać dane w systemie natychmiast po spotkaniu / wizycie.

Zarządzaj zdalnymi zamówieniami w bpm'online sales. Załącz elektroniczne wersje oraz fotokopie  zamówień, śledź szczegóły zamówień i historie zmian w kontraktach.

Zarządzanie sprzedażą terenową

Prognozowanie sprzedaży

  • Prognozuj sprzedaż w oparciu o zmienne kryteria
  • Analizuj postępy, aby osiągnąć i przekroczyć założenia sprzedaży

 

Buduj prognozy sprzedaży w oparciu o różne kryteria – można łatwo zaplanować wielkość sprzedaży w zależności od przedstawiciela handlowego, konta lub branży.

Oceń prawdopodobieństwo osiągnięcia założeń sprzedażowych biorąc pod uwagę plan oraz rzeczywiste narzędzia analityczne – z pomocą bpm'online sales menadżerowie mogą łatwo analizować efektywność ponownych sprzedaży przedstawicieli handlowych i sprawić, że proces osiągnięcia celów sprzedażowych będzie jasny i przejrzysty. Porównaj wskaźniki z różnych okresów i zastosuj inteligentne narzędzia do filtrowania, aby uzyskać potrzebne informacje w ciągu kilku sekund.

Zarządzanie umowami

  • Jedna baza umów
  • Formularze

 

W prosty sposób zarządzaj wszystkimi umowami, powiązanymi specyfikacjami i dodatkowymi ustaleniami do umowy za pomocą bpm'online sales. Załącz elektroniczne wersje oraz kopie zdjęć zamówień, śledź szczegóły zamówień i historie zmian w kontraktach. Twórz dokumenty gotowe do wydruku w ciągu kilku sekund za pomocą standardowych szablonów, zaoszczędź czas poprzez automatyzację zatwierdzeń umów, zdefiniowanych krok po kroku.

Korzystaj z systemu, aby analizować dynamikę zawieranych transakcji i identyfikuj wąskie gardła. Bpm'online sales dostarcza danych statystycznych, a także pomaga w monitorowaniu zaległych umów, które wymagają natychmiastowej reakcji.

Zarządzanie umowami

Zarządzanie produktem

  • Ujednolicony katalog produktów
  • Zarządzanie Katalogiem produktów
  • Atrybuty produktu
  • Wybór produktu
  • Filtrowanie wyszukiwania

 

Przechowuj wszystkie swoje produkty i usługi w bpm'online sales niezależnie od ich złożoności i wielkości. Zintegruj katalog produktów z systemem ERP, aby dane były zawsze aktualne. Utrzymaj hierarchię katalogu produktów w oparciu o strukturę swojego portfolio. Określanie różnych atrybutów w systemie pozwala uporządkować i zorganizować katalog produktów oraz łatwo wybrać produkty, które pasują do potrzeb klienta.

Przetwarzaj zamówienia w jednym oknie do wyboru produktu. Sprawdź dostępność produktu, określ jego liczbę oraz omów każdą pozycję z klientem. Możesz łatwo znaleźć odpowiednie produkty w obszernym katalogu wykorzystując nawigację lub wyszukiwanie za pomocą określonych filtrów.

Zarządzanie produktem

Automatyzacja przepływu dokumentów

  • Baza dokumentów
  • Zatwierdzenie dokumentów
  • Powiązane dokumenty

 

Użyj  bpm'online sales, aby w łatwy sposób zarządzać dokumentami – śledź dokumenty w systemie, określ ich typ i przypisz je do klientów, szans sprzedażowych, zamówień itp. Dołącz skany oraz kopie dokumentów, twórz nowe dokumenty przy użyciu gotowych szablonów i wypełnij je danymi z systemu. Zapisz historię zatwierdzeń i chronologii działań dla każdego dokumentu.

Bpm'online oferuje zautomatyzowany proces zatwierdzania dokumentów. System powiadomi właściciela, gdy dokument zostanie zatwierdzony. System daje również możliwość ustanawiania relacji pomiędzy dokumentami i pozwala szybko przeskoczyć z jednego dokumentu do drugiego.

Automatyzacja przepływu dokumentów

Zarządzanie projektami

  • Zarządzanie projektami
  • Realizacja projektów
  • Analiza projektów

Razem z bpm'online wpłyń na efektywne zarządzanie wewnętrznymi i zewnętrznymi projektami – zarządzaj planowanym i rzeczywistym obciążeniem pracą, czasem i kosztami, aby obliczać wydajność projektów. System pomaga zidentyfikować przekroczenia kosztów projektu, a także przypomina o zbliżających się terminach. Bądź na bieżąco z projektem analizując i dystrybuując obciążenia w czasie rzeczywistym. Dostosowuj panele kontrolne do monitorowania i analizy kluczowych wskaźników projektu.

Zarządzanie projektami

Sprzedaż zdalna

  • Kontrahenci i kontakty
  • Działania i spotkania
  • Szanse sprzedaży
  • Leady
  • Kanał mobilny
  • Tryby online i offline

Uzyskaj dostęp do wszystkich ważnych informacji na temat swoich klientów z dowolnego urządzenia mobilnego: dodawaj nowych kontrahentów i kontakty, pisz wiadomości SMS lub wykonuj połączenia prosto z aplikacji mobilnej. Możesz używać smartfonu lub tabletu do planowania działań, spotkań i rozmów, zapisywać wszystkie swoje prezentacje w bazie wiedzy, aby pokazać je podczas spotkania z klientem. Za pomocą aplikacji mobilnej bpm'online możesz śledzić historię każdej transakcji, wyjaśnić szczegóły, zaplanować dalsze kroki, badać potrzeby, odkrywać perspektywiczne potrzeby oraz preferencje klienta, śledzić stan leada w czasie rzeczywistym. Użyj firmowej sieci społecznościowej na smartfonie lub tablecie, aby wysyłać wiadomości na kanale i współpracować ze swoim zespołem. Aplikacja może pracować zarówno w trybie online i offline.

Sprzedaż zdalna

Zarządzanie wiedzą

  • Baza wiedzy
  • Struktura bazy wiedzy

 

Baza wiedzy to biblioteka online, która przechowuje artykuły, skrypty, wytyczne dla nowych pracowników, szablony dokumentów, prezentacje, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, a także wszelkie inne materiały. Baza wiedzy ma cechy mediów społecznościowych – użytkownicy mogą „polajkować” posty, dzielić się pomysłami i komentarzami. Pomaga to innym użytkownikom szybko i łatwo znaleźć najbardziej popularną prezentację lub najbardziej trafną odpowiedź.

Uszereguj artykuły w rozległej bazie wiedzy, aby szybko znaleźć najczęściej używane dokumenty i aktywa. Dodawanie tagów (słów kluczowych) oraz wzajemne powiązanie artykułów sprawią, że znalezienie potrzebnego rekordu w bazie wiedzy stanie się jeszcze łatwiejsze.

Zarządzanie wiedzą

Synchronizacja i integracja

  • Import danych z / do programu Excel
  • Integracja z MS Exchange
  • Integracja z Google
  • Integracja poczty poprzez IMAP / SMTP

 

Bpm'online ma wbudowany mechanizm importu i integracji danych:

Excel: szybko importuj lub eksportuj dane z kont, katalogów produktów, dokumentów i faktur, itp.

Microsoft Exchange: Bezproblemowa integracja w celu uproszczenia procesów synchronizacji poczty, kontaktów i zadań. Możesz dostosować częstotliwość synchronizacji (codziennie, co godzinę lub częściej) i zawsze mieć wszystkie istotne dane pod ręką.

Google: zsynchronizuj wiadomości e-mail, kalendarz i kontakty z kontem. Dwustronna integracja pozwala nie przełączać się między aplikacjami, aby wysłać e-mail lub zarządzać kalendarzem.

IMAP / SMTP: zachowaj całą historię komunikacji elektronicznej z klientem za pomocą bpm'online, niezależnie od dostawcy usług pocztowych – wysyłaj i odbieraj wiadomości e-mail nie opuszczając aplikacji.

Synchronizacja i integracja

Kreator systemu

  • Zmiany interfejsu użytkownika (UI)
  • Zmiany wprowadzone przez użytkowników
  • Graficzny projektant treści
  • Projektowanie aplikacji mobilnych
  • Role i uprawnienia
  • Integracja LDAP
  • Dziennik aktywności

 

Bpm'online sales umożliwia użytkownikom personalizację aplikacji poprzez dostosowanie miejsc pracy, pokazywanie/ukrywanie części systemu zależnie od roli użytkownika, poprzez dodanie logo firmy oraz  kolorystyki korporacyjnej. Wykorzystaj uproszczone narzędzia lokalizacyjne do wspierania wielojęzycznego środowiska w swojej organizacji i połącz kilka języków w jednym interfejsie. Użyj kreatorów, aby zmienić widoki danych lub logikę biznesową bez programowania. System oferuje bibliotekę gotowych do użycia elementów, które mogą zostać wykorzystane do tworzenia dokumentów, e-maili, faktur, jak również narzędzi do pracy z treścią. Możesz z łatwością skorzystać z kreatora, aby spersonalizować swoją aplikację mobilną.

W bpm'online sales jesteś w stanie udzielić lub odmówić dostępu do poszczególnych rekordów lub grupy rekordów. Dziennik aktywności utrzymuje rejestr wszystkich operacji wykorzystujących dane krytyczne i pozwala na szybkie wyszukiwanie informacji, wraz z chronologią wszystkich zdarzeń w systemie.

Kreator systemu