Bpm'online został wymieniony raporcie Gartnera Magic Quadrant z 2017 roku za CRM Customer Engagement Center

Funkcje produktu Zobacz demo (ENG)
Bpm'online service jest aplikacją w chmurze z procesami "out-of-the-box"
do zarządzania pełnym cyklem życia usług.

Customer center

 

Idealne narzędzie dla firm, które chcą zarządzać wielokanałowym systemem komunikacji.

 

Service enterprise

 

Najlepszy wybór dla średnich i dużych firm, które chcą dostarczać najwyższej jakości usługi w wielu kanałach komunikacji.

 

    Wykorzystaj wbudowane procesy

     

    Bpm'online service oferuje nowatorskie procesy opierające się na najlepszych praktykach branżowych. Zarządzaj wnioskami klientów i zautomatyzuj operacje usługowe przez zdefiniowane procesy dla jeszcze doskonalszej obsługi klienta.

    Zarządzaj zintegrowanymi kanałami komunikacji

     

    Spersonalizuj komunikację ze swoimi klientami za pomocą bpm’online service. Zarządzaj wszystkimi wnioskami klientów w jednym oknie niezależnie od kanału, którym wpłynęły: przez telefon, e-mail, chat, sieć społecznościową albo portal klienta.

    Interfejs, który użytkownicy kochają

     
    bpm'online service CRM on desktop, laptop, tablet, mobile

    Praca za pomocą bpm’online service to sama przyjemność dzięki prostemu i przejrzystemu interfejsowi. System zapewnia bezproblemowy dostęp do funkcji i informacji niezależnie od urządzenia, jakie wykorzystujemy: telefonu, tabletu albo laptopa. Dzięki kontekstowemu wyświetlaniu informacji, zobaczysz tylko dane niezbędne dla bieżącego zadania i skoncentrujesz swoją uwagę na tym, co ważne.