Wybierz bpm'online customer service, aby zautomatyzować procesy usług

customer center

Idealne rozwiązanie dla firm chcących zautomatyzować wsparcie techniczne.

Zestaw narzędzi służący do zapewnienia doskonałej obsługi klienta i zarządzania zintegrowanymi kanałami komunikacji.

Wypróbuj za darmo

$35 €31 £24

za użytkownika / miesięcznie

Kup teraz
On-site

$600 €535 £420

za użytkownika

Kup teraz

service enterprise

Idealnie pasuje dla średnich I dużych firm zmagających się z automatyzacją procesów zewnętrznych i wewnętrznych usług, wliczając również procesy ITIL.

Zaawansowane narzędzie umożliwiające zarządzanie kompletnym cyklem usług, zapewnienie doskonałej obsługi, wsparcia klientów i użytkowników wewnętrznych.

Wypróbuj za darmo

$50 €45 £35

za użytkownika / miesięcznie

Kup teraz
On-site

$850 €760 £595

za użytkownika

Kup teraz

Pakiet CRM

Wykorzystaj trzy pełnoprawne produkty dla marketingu, sprzedaży i usług na jednej platformie CRM
Wypróbuj za darmo

Poznaj koszty
pakietu CRM dla Ciebie >>

  customer center
 
service enterprise
 
Jednolita baza klientów
Zintegrowany kanał komunikacji
Katalog usług
Zarządzanie procesami biznesowymi
Centrum kontaktów
Zarządzanie poziomem usług  
Zarządzanie konfiguracją  
Zarządzanie zgłoszeniem
Zarządzanie wnioskami  
Zarządzanie problemami  
Zarządzanie wiedzą
Zarządzanie zmianami  
Zarządzanie wersjami  
Synchronizacja i integracja
Kreator systemu
  Obejrzyj demo

Dowiedz się więcej na temat funkcji bpm’online customer service

1.

Opcja licencji wieczystej jest dostępna na życzenie i dla klientów korporacyjnych. Zakup licencji wieczystej wymaga płatności jednorazowej i odnawiania pakietów serwisowych w ujęciu rocznym. W tym celu należy skonsultować się z bpm'online account managerem.

2.

Cennik bpm'online service dotyczy opłat miesięcznych na korzystanie z oprogramowania (w tym pomoc techniczną i aktualizacje do nowych wersji).

3.

System jest dostępny dla subskrypcji w dwóch opcjach wdrożenia - Cloud albo On- site.

4.

Minimalna roczna ilość zakupów na klienta wynosi EUR 2,500 wydanych na produkty bpm'online lub rozwiązania pionowe. Zakup dodatków, konektorów, a także usługi wsparcia lub szkolenia nie są liczone jako część minimalnej liczby zakupów.

5.

Wyświetlane ceny nie obejmują podatków i opłat (takie jak VAT) przewidzianych przez prawo.

6.

Wszystkie wersje i produkty wymagają rocznych kontraktów.

7.

Subskrypcja roczna zakłada okres 360 dni kalendarzowych.

8.

Koszt wdrożenia jest obliczany oddzielnie.

9.

Miesięczny abonament bpm'online service Cloud zawiera wszystkie aktualizacje, wsparcie techniczne i 1 GB pamięci do przechowywania danych. Koszt dodatkowego 1 GB miejsca do magazynowania wynosi 13 dolarów rocznie.
Centrum danych dodatkowych usług

Usługi Koszt
Przechowywanie danyche
Wolumin danych który jest przechowywany w bpm’online
1 Gb pamięci dla każdej licencji jest już wliczony w subskrypcje. Koszt dodatkowego 1 Gb pamięci to 13 dolarów za rok
Co tygodniowe kopie zapasowe DB
Plik, który klient może samodzielnie pobrać za pomocą protokołu transferu plików
Cena to 800 dolarów. Dodatkowa opłata za miejsce dyskowe, przekraczające wielkość zawartą w subskrypcji.
Sandbox
(Kopia systemu wykorzystywana do developmentu i testowania)
Przy zakupie ponad 20 licencji, kopia systemu (sandbox) jest dostępna dla dwóch użytkowników nieodpłatnie. Przy zakupie mniej niż 20 użytkowników, kopia systemu jest dostarczana zgodnie z cennikiem wybranego produktu.
On-site development
Testy i rozwój systemu będzie się odbywać na serwerze firmy.
Przy zakupie ponad 20 licencji, 2 licencje są bezpłatne
Wdrożenie na dedykowanym serwerze
Możliwość wdrożenia system na dedykowanym serwerze, jeśli nie znajdują się na nim systemy innych firm. Umożliwia to większe możliwości konfiguracji i dostosowania.
Koszt usługi jest obliczany oddzielnie zgodnie z wymaganymi zasobami.