Najlepsza obsługa klienta
przy pomocy dedykowanego Customer Success Managera

CSM powoduje prawdziwą zmianę reguł. CSM w bpm'online zapewnia nieustające wskazówki w celu skutecznego wykorzystania technologii bpm'online. W przeciwieństwie do klasycznego wsparcia, rola CSM nie ogranicza się do doradztwa w zagadnieniach technicznych. Misją CSM jest stałe utrzymywanie komunikacji z klientem i zapewnienie, że kluczowe moduły albo specyficzne funkcje bpm’online są wykorzystywane w całości, a cele biznesowe klienta są w pełni spełnione.

Główne działania wykonywane przez CSM obejmują

  • Stały kontakt z klientem
  • Pomoc w zapoznaniu się ze wszystkimi niezbędnymi funkcjami
  • Zbieranie wstępnych informacji i pomaganie klientowi w rozwiązaniu problemów technicznych
  • Prowadzenie cotygodniowych i indywidualnych (na życzenie) webinariów z omówieniem funkcji systemu bpm'online i odpowiadaniem na pytania klientów
  • Zapewnienie klientowi opracowań i artykułów, umożliwiających lepsze zrozumienie aplikacji bpm'online

Praca z dedykowanym Customer Success Managerem oferuje szereg korzyści, m.in.:

  • Szybkie wdrożenie dzięki stałym kontaktom CSM z klientem
  • Pomoc w adaptacji użytkowników: CSM odpowiada na wszystkie pytania i wyjaśnia wszelkie funkcje
  • Wyższe ROI, niższe TCO
  • Wykorzystanie systemu na większą skalę: Twoi pracownicy będą lepiej wyszkoleni dzięki webinariom internetowym, które umożliwią pełniejsze wykorzystanie aplikacji bpm'online

Ciesz się doskonałą obsługą klienta i podwyższonym poziomem wsparcia z bpm'online