Telekomunikacja

Usprawnienie wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji dzięki opartym na procesach CRM z bpm’online dla telekomunikacji

Prośba o prezentację demo

Dostarczaj spersonalizowaną obsługę klienta z systemem CRM wspomaganym przez silnik technologiczny BPM

Bpm'online oferuje firmom telekomunikacyjnym narzędzia do angażowania klientów używając wszystkich kanałów komunikacji, uzyskaj 360-stopniowy obraz klienta, prognozuj i zwiększaj sprzedaż, zmniejsz migracje klientów, zwiększ wydajność przedstawicieli i zaspokój potrzeby klientów w epoce cyfrowej. Wszechstronny system CRM bpm'online zapewnia doskonałą okazję firmom telekomunikacyjnym, które szukają okazji, aby zintegrować różne technologie i systemy w jedno rozwiązanie, aby zapewnić bardziej spójne i spersonalizowane wielokanałowe rozwiązania dla swoich klientów.

  • Zarządzanie
    bazą danych subskrybentów

    Kompleksowa baza danych CRM pozwala na utrzymanie całej historii interakcji z klientem w jednym miejscu.

    • Kompletna historia komunikacji
    • Inteligentna segmentacja
    • Inteligentne wyszukiwanie duplikatów i scalanie ich, aby zachować przejrzyste i aktualne dane
    • Analiza bazy danych subskrybentów w wielu wymiarach
  • Zarządzanie sprzedażą i zamówieniami

    Zarządzaj z łatwością całą sprzedażą i zamówieniami za pomocą bpm’online CRM dla firm telekomunikacyjnych.

    • Zarządzanie sprzedażą i zamówieniami
    • Zarządzanie kluczowymi klientami
    • Automatyzacja procesu zawierania i odnawiania umów, cross-selling i up-selling
    • Prognoza sprzedaży
    • Zarządzanie katalogiem produktów i usług dostępnych w sprzedaży, możliwość tworzenia pakietów ofert, zarządzania rabatami i promocjami
  • Zarządzanie rentownością sieci

    Wykorzystaj CRM bpm’online dla firm telekomunikacyjnych, aby zwiększyć przychody z sieci, usług i aplikacji.

    • Zarządzanie inwentarzem i zasobami
    • Zarządzanie projektami dla procesu zaopatrzenia
    • Prognozowanie rentowności projektów i analizy
  • Zarządzanie uproszczonym obiegiem dokumentów

    Łatwe zarządzanie całym szeregiem umów, faktur, zasad i innych dokumentów.

    • Narzędzia do minimalizowania roboty papierkowej dzięki wykorzystaniu dokumentów elektronicznych
    • Integracja z rozliczeniami firm telekomunikacyjnych i platformami ERP
    • Integracja z rozliczeniami firm telekomunikacyjnych i platformami ERP
  • Zarządzanie usługami

    Zapewnij spersonalizowaną obsługę dzięki dokładnemu i kompletnemu obrazowi Twoich klientów na wszystkich kanałach.

    • Automatyzacja usług i centrum kontaktu telemarketingu
    • Wnioski o usługi i zarządzanie przypadkami
    • Świadczenie usług zgodnie z warunkami umowy SLA
    • Zarządzanie kolejnością realizacji zamówień
  • Marketing, generowanie potrzeb i lojalność

    Zautomatyzuj każdy etap kampanii marketingowej i oszacuj ROI.

    • Zarządzanie wielokanałową kampanią
    • Śledzenie zapotrzebowania i tworzenie produktów najlepiej dopasowanych do potrzeb klienta
    • Śledzenie kanałów zakupowych abonentów
    • Zarządzanie zasobami marketingowymi
    • Zarządzanie programami lojalnościowymi

Skontaktuj się z nami i pozwól zademonstrować, jak Twoja firma może skorzystać z zalet systemu CRM bpm’online