Transport i logistyka

Zautomatyzuj kluczowe procesy biznesowe, aby podejmować decyzje na podstawie danych, dzięki opartemu na procesach CRM bpm’online dla transportu i logistyki

Prośba o prezentację demo

Rozwiązanie CRM dla logistyki, aby wzmocnić Twój łańcuch dostaw i uzyskać 360-stopniowy obraz Twojej firmy

Bpm'online oferuje branżowe rozwiązanie do zarządzania interakcją z klientem, usprawnienia operacji biznesowych, poprawy efektywności procesów transportu i zmniejszenia pracy ręcznej dla pracowników pierwszej linii. Firmy transportowe i logistyczne skorzystają z przejrzystości i elastyczności rozwiązania systemu CRM bpm'online umożliwiającego zarządzanie zgłoszeniami i transportem, śledzenie pojazdów online, tworzenie szablonów tras iwysokiej klasy zarządzanie obsługą klienta.

  • Ujednolicona baza danych klientów

    Kompleksowa baza danych CRM pozwala na zbudowanie 360-stopniowego obrazu wszystkich interakcji z klientem w jednym miejscu:

    • Narzędzia do przechowywania wszystkich kont i kontaktów, opanuj zarządzanie danymi klienta: historią usług, profilami w mediach społecznościowych, adresami z możliwością podglądu mapy i całą historią interakcji
    • Zarządzanie ukierunkowaną strategią komunikacji
    • Badania satysfakcji klienta, zarządzanie opiniami zwrotnymi
  • Zarządzanie trasami i logistyką

    Bpm'online oferuje zestaw narzędzi do zapewniania najlepszej obsługi klienta przy użyciu technik planowania trasy:

    • Szybkie przetwarzanie zleceń wysyłki
    • Narzędzia do tworzenia optymalnych tras przesyłki za pomocą kilku zleceń klienta
    • Narzędzia do monitorowania trasy w czasie rzeczywistym oraz do zmiany czasu doręczenia w przypadku opóźnienia
    • Możliwość efektywnego zarządzania wszystkimi punktami tranzytowymi
    • Wyznaczanie najbardziej efektywnych tras dla transportów
  • Zarządzanie wnioskami i zamówieniami klienta

    Wynieś obsługę próśb klientów na nowy poziom z bpm'online:

    • Zaawansowane możliwości, by automatycznie zarządzać wszystkimi prośbami klientów
    • Narzędzie do rozwijania systemu do przydzielania właściciela w czasie rzeczywistym, oszacowania kosztów transportu, śledzenia stanu realizacji zleceń
    • Błyskawiczne ustalanie wszystkich danych konkretnego transportu: punktów załadunku, przesyłki, szacowania wielkości i wartości elementów
  • Elastyczne narzędzia do analityki i raportowania

    Zaoszczędź czas i zwiększ wydajność dzięki kompleksowym narzędziom analitycznym:

    • Automatyczne raportowanie o statusie ładunku
    • Wstępnie skonfigurowane raporty i wykresy, do wykonania analizy plan vs stan rzeczywisty wskaźników dla wyników zadań cyklicznych
    • Raporty finansowe do prognozowania przyszłych działań, planowania i analizy operacji przy użyciu pakietu sekcji: dochodów i wydatków, okresu czasu, miejsca docelowego transportu, itp.
  • Narzędzia automatyzacji obsługi

    Wdróż skalowalny system, aby zautomatyzować procesy obsługi:

    • Możliwość tworzenia pakietów usług i zwiększenia ich możliwości zarządzania
    • Potężne narzędzia do planowania łańcuchów logistycznych, definiowania dodatkowych usług podczas całego transportu lub jego konkretnych etapów
    • Personalizacja obsługi klienta, automatyzacja procesów biznesowych w centrum kontaktów i programów lojalnościowych
    • Interfejs składający się z pojedynczego okna, aby pracować z danymi z tabletów umieszczonych w pojazdach zbierających informacje z podróży, aby zapewnić spersonalizowaną obsługę klienta
  • Zarządzanie procesami sprzedaży i planowaniem sprzedaży

    Przeprowadź więcej sprzedaży poprzez wspieranie procesów planowania sprzedaży: automatyzacja procesów sprzedaży korporacyjnych (od pierwszego kontaktu do zamknięcia):

    • Drukowalne formularze faktur i listy usług
    • Panele kontrolne sprzedaży, analityka w czasie rzeczywistym
    • Automatyzacja procesów sprzedaży, rozwiń możliwości sprzedażykrzyżowej
    • Narzędzia do śledzenia historii dla każdej okazji i analizowania chronologii wydarzeń, aby wybrać najlepszą strategię sprzedaży
    • Możliwości śledzenia wykonania warunków umowy z klientem oraz wyników finansowych w celu poprawy rentowności dzięki skupieniu się na najbardziej dochodowych klientach

Skontaktuj się z nami i pozwól zademonstrować, jak Twoja firma może skorzystać z zalet systemu CRM bpm’online