Wybierz spośród trzech produktów i oblicz koszt pakietu CRM bpm'online

Marketing

 

Wielokanałowe oprogramowanie marketingowe do generowania popytu.

Obejrzyj wideo (ENG)

Sales

 

Automatyzacja działu sprzedaży w celu zarządzania pełnym cyklem sprzedaży — od leada do powtarzalnej sprzedaży.

Obejrzyj wideo (ENG)

Service

 

Innowacyjne narzędzia do obsługi klienta zapewniające wyjątkową jakość obsługi.

Obejrzyj wideo (ENG)
 

Bpm'online CRM zapewnia procesy end-to-end do zarządzania całą obsługą klienta

Bpm'online oferuje trzy zintegrowane produkty dla marketingu, sprzedaży i usług na jednej platformie, które mogą być używane osobno lub w pakiecie. Oszacuj koszt CRM, wybierając wersje bpm'online dopasowane do Twoich potrzeb biznesowych. Nie płać za narzędzia, których nie będziesz używał – wybierz tylko te produkty, które są potrzebne Twojej firmie do obsługi operacji biznesowych. Brak ukrytych kosztów.

Proszę tylko podać liczbę użytkowników dla każdego produktu, aby zobaczyć szacowany koszt pakietu CRM.

bpm'online marketing

Kontakty:

- 000 +

Liczba użytkowników:

Dla zestawów wprowadź liczbę użytkowników dla każdego produktu oddzielnie. Użytkownicy zwykle nie potrzebują dostępu do wielu produktów.

Np. Jeśli stworzysz pakiet z bpm'online sales i bpm'online service, to Twoi przedstawiciele handlowi nie bedą potrzebowali subskrypcji bpm'online service. Wprowadź jedynie liczbę agentów dla bpm'online service.

Minimalna roczna ilość zakupów na klienta wynosi € 2,500 wydanych na produkty bpm'online lub rozwiązania pionowe. Zakup dodatków, konektorów, a także usługi wsparcia lub szkolenia nie są liczone jako część minimalnej liczby zakupów.

Szacunkowy koszt:

0

bpm'online sales

Team

Commerce

Enterprise

Liczba użytkowników:

Dla zestawów wprowadź liczbę użytkowników dla każdego produktu oddzielnie. Użytkownicy zwykle nie potrzebują dostępu do wielu produktów.

Np. Jeśli stworzysz pakiet z bpm'online sales i bpm'online service, to Twoi przedstawiciele handlowi nie bedą potrzebowali subskrypcji bpm'online service. Wprowadź jedynie liczbę agentów dla bpm'online service.

Minimalna roczna ilość zakupów na klienta wynosi € 2,500 wydanych na produkty bpm'online lub rozwiązania pionowe. Zakup dodatków, konektorów, a także usługi wsparcia lub szkolenia nie są liczone jako część minimalnej liczby zakupów.

Szacunkowy koszt:

0

bpm'online service

Customer center

Service enterprise

Liczba użytkowników:

Dla zestawów wprowadź liczbę użytkowników dla każdego produktu oddzielnie. Użytkownicy zwykle nie potrzebują dostępu do wielu produktów.

Np. Jeśli stworzysz pakiet z bpm'online sales i bpm'online service, to Twoi przedstawiciele handlowi nie bedą potrzebowali subskrypcji bpm'online service. Wprowadź jedynie liczbę agentów dla bpm'online service.

Minimalna roczna ilość zakupów na klienta wynosi € 2,500 wydanych na produkty bpm'online lub rozwiązania pionowe. Zakup dodatków, konektorów, a także usługi wsparcia lub szkolenia nie są liczone jako część minimalnej liczby zakupów.

Szacunkowy koszt:

0
Basic
Basic
Business
Premium
Czas trwania, lata:
- +
Unlimited
Wyczyść dane
The cost of bpm'online CRM on-site is a onetime payment that includes one year of support. The purchase of a support plan is required after one year or the application will be in read-only mode for users.

Całkowity koszt:

0
Prośba o prezentację Kup teraz

CRM oparty na procesach

Zmieniaj procesy w CRM szybciej niż kiedykolwiek

Produkty Bpm'online są wspierane przez niezawodną platformę zarządzania procesami biznesowymi. Zmiana procesów w bpm'online jest prosta – nie musisz być specjalistą od technologii, bo nie ma tutaj żadnego kodowania.

Bpm'online oferuje możliwość stałego testowania, modyfikowania i poprawy procesów, aby system był na bieżąco z nowym środowiskiem biznesowym.

Business Process Management + out-of-the-box processes

Zintegruj marketing, sprzedaż i usługi na jednej platformie CRM

Bpm'online oferuje trzy produkty na jednej platformie, aby połączyć marketing, sprzedaż i usługi. Bpm'online dostarcza procesy sprzedaży end-to-end do kompletnego zarządzania drogą, jaką musi przebyć klient – od leadu przez zamówienie po doskonałą obsługę.

Bpm'online został doceniony przez głównych analityków branżowych i otrzymał wiele nagród.

Bpm’online został nazwany liderem w The Forrester Wave™:
CRM Suites for Midsize Organizations w 2016.
Dodatkowo bpm’online został uznany jako Strong Performer
w The Forrester Wave™: Sales Force Automation Solutions, 2017,
The Forrester Wave™: Lead-To-Revenue Management Platform Vendors w 2016;
oraz The Forrester Wave™: Customer Service Solutions For Midsize Teams w 2017
oraz uznany w The Forrester Wave™: Dynamic Case Management, Q1 2018.

Bpm’online został oznaczony jako “Challenger” w Gartner Magic Quadrant dla Sales Force Automation w 2017 oraz Gartner Magic Quadran w kategorii CRM Lead Management w 2017; został wyróżniony w Gartner Magic Quadrant za CRM Customer Engagement Center w latach 2017, 2016, 2015 oraz rozpoznany w Gartner Magic Quadrant for Intelligent Business Process Management Suites w 2017.

Nucleus Research konsekwentnie umieszczał bpm'online w grupie liderów w raporcie Nucleus CRM Technology Value Matrix 1H za rok 2017 za niespotykaną elastyczność w natychmiastowym modyfikowaniu procesów.

Ovum, jedna z wiodących światowych firm badawczych i doradczych , wymienia bpm'online w najnowszym badaniu Ovum CRM Decision Matrix wśród 10 najlepszych na świecie producentów CRM . Bpm'online został doceniony za podejście ukierunkowane na proces i intuicyjną platformę.

CRM Magazine, wiodący magazyn w branży, określił bpm'online jako Lidera w kategorii Enterprise CRM Suite and Midmarket CRM podczas przyznawania nagród CRM Market Awards 2017. To już trzeci rok z rzędu, kiedy bpm'online trafia na listę liderów w kategorii Midmarket CRM Suite, imponując swoimi wynikami.

Bpm'online zdobył nagrodę Gold Stevie® w kategorii Best Relationship Management Solution of the Year. W 11. edycji International Business Awards zwycięzcy zostali wybrani spośród ponad 3500 nominowanych.

W 2015 roku po raz drugi z rzędu bpm'online został laureatem nagrody ISM Top 15 CRM przyznawanej przez ISM Inc., Customer-Centric Strategic Advisors. Firma jest uznawana za lidera w branży CRM.

Bpm'online otrzymał nagrodę 2015 CRN® Enterprise App Award za aplikację mobilną . Aplikacja mobilna Bpm'online została doceniona przez zespół redakcyjny CRN dzięki kombinacji czynników takich jak funkcjonalność, Przydatność do realizacji zadań, łatwość użycia, innowacyjność oraz potencjalną wartość dla dostawców rozwiązań, ich klientów i rynku.

Bpm'online ma zaszczyt być laureatem europejskich IT & Software Excellence Awards 2013 – ogólnoeuropejskiej imprezy dla sektora IT, ISV i Telekomunikacji.

Bpm'online został zwycięzcą CRM Watchlist 2016 razem z innymi najlepszymi światowymi producentami CRM.