Explore los productos bpm’online que le ayudarán a gestionar eficientemente la experiencia del cliente

  • studio

    Gestión inteligente de procesos de negocios y plataforma de bajo código con soluciones y plantillas listas para usar

  • Paquete CRM

    Plataforma integral para marketing, ventas y servicio que se integran sin problemas en una plataforma CRM para ayudarte a gestionar eficientemente la experiencia completa del cliente

  • sales

    Software de automatización de ventas para acelerar el ciclo completo de ventas, desde el lead hasta las ventas repetidas

  • marketing

    Plataforma de marketing multicanal para orquestar los viajes de los clientes y acelerar los ingresos por ventas

  • service

    Plataforma de gestión de servicios inteligente para acelerar la entrega de servicios y deleite del cliente

Bpm’online ha sido ampliamente reconocido por analistas de la industria, recibiendo múltiples premios en su trayectoria hasta la fecha

Bpm’online został nazwany liderem w The Forrester Wave™:
CRM Suites for Midsize Organizations w 2016.
Dodatkowo bpm’online został uznany jako Strong Performer
w The Forrester Wave™: Sales Force Automation Solutions, 2017,
The Forrester Wave™: Lead-To-Revenue Management Platform Vendors w 2016;
oraz The Forrester Wave™: Customer Service Solutions For Midsize Teams w 2017
oraz uznany w The Forrester Wave™: Dynamic Case Management, Q1 2018.

Bpm’online został oznaczony jako “Challenger” w Gartner Magic Quadrant dla Sales Force Automation w 2017 oraz Gartner Magic Quadran w kategorii CRM Lead Management w 2017; został wyróżniony w Gartner Magic Quadrant za CRM Customer Engagement Center w latach 2017, 2016, 2015 oraz rozpoznany w Gartner Magic Quadrant for Intelligent Business Process Management Suites w 2017.

Nucleus Research konsekwentnie umieszczał bpm'online w grupie liderów w raporcie Nucleus CRM Technology Value Matrix 1H za rok 2017 za niespotykaną elastyczność w natychmiastowym modyfikowaniu procesów.

Ovum, jedna z wiodących światowych firm badawczych i doradczych , wymienia bpm'online w najnowszym badaniu Ovum CRM Decision Matrix wśród 10 najlepszych na świecie producentów CRM . Bpm'online został doceniony za podejście ukierunkowane na proces i intuicyjną platformę.

CRM Magazine, wiodący magazyn w branży, określił bpm'online jako Lidera w kategorii Enterprise CRM Suite and Midmarket CRM podczas przyznawania nagród CRM Market Awards 2017. To już trzeci rok z rzędu, kiedy bpm'online trafia na listę liderów w kategorii Midmarket CRM Suite, imponując swoimi wynikami.

Bpm'online zdobył nagrodę Gold Stevie® w kategorii Best Relationship Management Solution of the Year. W 11. edycji International Business Awards zwycięzcy zostali wybrani spośród ponad 3500 nominowanych.

W 2015 roku po raz drugi z rzędu bpm'online został laureatem nagrody ISM Top 15 CRM przyznawanej przez ISM Inc., Customer-Centric Strategic Advisors. Firma jest uznawana za lidera w branży CRM.

Bpm'online otrzymał nagrodę 2015 CRN® Enterprise App Award za aplikację mobilną . Aplikacja mobilna Bpm'online została doceniona przez zespół redakcyjny CRN dzięki kombinacji czynników takich jak funkcjonalność, Przydatność do realizacji zadań, łatwość użycia, innowacyjność oraz potencjalną wartość dla dostawców rozwiązań, ich klientów i rynku.

Bpm'online ma zaszczyt być laureatem europejskich IT & Software Excellence Awards 2013 – ogólnoeuropejskiej imprezy dla sektora IT, ISV i Telekomunikacji.

Bpm'online został zwycięzcą CRM Watchlist 2016 razem z innymi najlepszymi światowymi producentami CRM.